Page 6 of 8

Re: Photobucket Extortion

PostPosted: Tue Sep 26, 2017 12:04 pm
by Nightspore
galileo wrote:I reckon you're paying the 299 bucks :lol:

nice EP set btw :thumbsup:


You got me squire lol! :lol:

I keep changing the EP pairs in the bino box. I recently swapped two TeleVue 15mm Plossls for these 17mm Barsta Plossls (the drawtubes are William Optics).

Image

I've also recently added a pair of SvBony 10mm Aspherics, dunno how long they'll last though. I may have to get a bigger case lol.

Re: Photobucket Extortion

PostPosted: Tue Sep 26, 2017 12:06 pm
by Nightspore
Bill_P wrote:I still reckon that Nightspore's image above is just embedded on the Shed (and therefore using the Shed's storage) - it is the ones that are linked to Photobucket that no longer work (so that when you click on the image it takes you to Photobucket) - just my understanding


I doubt it, as I can post linked images anywhere.

Re: Photobucket Extortion

PostPosted: Sat Sep 30, 2017 12:58 pm
by Nightspore
Hmmm ... I got a promotional email from PhotoBucket. The end may be nigh. :nailbiting:

Re: Photobucket Extortion

PostPosted: Sat Sep 30, 2017 1:06 pm
by galileo
:happydance: :happydance: :happydance: :happydance: :happydance:

Re: Photobucket Extortion

PostPosted: Sun Dec 17, 2017 8:53 pm
by godnows
Thank's everyone for imput. I'v been trying to delete pic's on PB but got a few done but impossible to do the rest as adverts right across the screen,so abandoned this site completely also impossible to remove my name and close down my account. stuff them totally frustrated.

Re: Photobucket Extortion

PostPosted: Sun Dec 17, 2017 9:41 pm
by galileo
yeah stuff 'em

Re: Photobucket Extortion

PostPosted: Sun Dec 17, 2017 10:10 pm
by Gedan
+1 for astrobin

Re: Photobucket Extortion

PostPosted: Thu Dec 21, 2017 10:49 am
by Nightspore
godnows wrote:Thank's everyone for imput. I'v been trying to delete pic's on PB but got a few done but impossible to do the rest as adverts right across the screen,so abandoned this site completely also impossible to remove my name and close down my account. stuff them totally frustrated.


Try uBlock Origin as an adblocker, it deals with most of PB's ad's.

Image

Still working!

Re: Photobucket Extortion

PostPosted: Sat Jan 27, 2018 12:49 pm
by Nightspore
Image

Still working.

Re: Photobucket Extortion

PostPosted: Sat Jan 27, 2018 2:24 pm
by galileo
AARRRGGGHHHHHHHH !

nice pair